Vrijeđanje Ehli Bejta r.a.
Sljedeća slika je originalni tekst koji je napisao Ibn Tejmija u svojoj knjizi “Elminhadz” 4/243,244 o hz.Fatimi.
Prevod teksta :
“Mi znamo da se pripisuje Fatimi (ne kaže hazreti, niti r.a) i nekim ashabima mnogo prljavih dijela (kavadih). Među tim djelima je laž ili Te’ vil (neke druge greške za koje imaju neke dokaze osnovane na njihova osobna tumačenja događaja ili Kur’ana i hadisa).
Pa čak ako se neka dijela smatraju grijsima, i takvi ljudi nisu sacuvani od grijeha.”
P.S
Formalisticka banda će braniti, kada čitaju to, Ibn Tejmiju sa sljedećim rijecima:
“Ma dobro, ona i ako je kcerka Bozijeg Poslanika a.s nije zaštićena od grijeha, posto nema žena koje su izaslane kao Poslanici”
“Ipak je na kraju teksta rekao da smatra da je ona Allahov evlija “.
I zaboravice neznalacka banda, da je Allah rekao o porodici Poslanika a.s u Kur’anu: “Allah želi da od vas, o porodico Poslanikova, grijehe odstrani, i da vas potpuno očisti” (33/33) (a u ovim brojevima je tajna i nije dostupna onima koji vrijeđaju porodicu Poslanika a.s)
Zaboraviće namjerno da je Poslanik a.s govorio o hz.Fatimi “فاطمة بضعة مني فمن أغضبها أغضبني ” Fatima je dio mene, ko nju rasrdi, rasrdio je i mene.” Ili će reci kako je rekao Ibn Tejmija, kada je komentarisao na ovaj hadis: “ne postoji ovaj hadis u svim zbirkama hadisa, pa je za sigurno lažni”. A neka znaju advokati neprijateljima Ehlulbejta r.a, da je hadis sahih i prenešen preko vise od deset uglednih prenosilaca hadisa, među njima su Et- Tabarani, El- Hakim, Ibn Sad, Ed-Dulabi i Ebu Ja’la i drugi.
I hadis je sahih po misljenjima mnoge uleme kao sto su El- Hakim, Ed-Dija El-Makdesi i Eddarakutni.Zaboravljaju, da je Poslanik a.s govorio o hz.Fatimi: “Samo su dvije žene došle do stupnja savrsenstva, to su Merjem kcerka Imranova, i Fatima”. Plus mnogo drugih hadisa, koji su prepreka u procesu realizacije njihovog cilja, a to je rušenje ugleda naših uzora, koji ako se držimo njih, nikada nećemo zalutati – Allahova knjiga, i porodica Poslanika a.s. (kako stoji u sahih hadisu)
Pa kada se vehabije nađu u teškoj situaciji u debati ili diskusiji, poče će proglašavati hadise o vrijednosti Ehlulbejta a.s laznima ili krivo tumačenim…itd.
Reći će da riječ “Kavadih” u govoru Ibn Tejmija ne znaci prljava dijela. Upucujem ih onda da čitaju definiciju te rijeci u naj vjerodostojnijim riječeniku arapskog jezika od Ibn Menzura (Elmu’dzem 2/555), ili možda Ibn Tejmija nezna dobro arapski jezik, pa je koristio neadekvatnu riječ.
I na kraju: Ima li veće uvrede Poslaniku a.s od vrijeđanja njegove časne porodice i najdraže kcerke hz.Fatima r.a.?
“إِنَّ الَّذينَ يُؤذونَ اللَّهَ وَرَسولَهُ لَعَنَهُمُ اللَّهُ فِى الدُّنيا وَالءاخِرَةِ وَأَعَدَّ لَهُم عَذابًا مُهينًا
“One koji Allaha i Poslanika Njegova budu vrijeđali Allah će i na ovom i na onom svijetu prokleti, i sramnu im patnju pripremiti.”( 75/33)
Pored toga, ovaj ajet se nalazi u istoj suri koja govori o tome kako je Allah potpuno ocistio porodicu Poslanika a.s.
(U nastavku je slika orginalnog teksta unaprijed navedena )
Dragi moji evo vam jos jedan od primjera kako je Ibn Tejmija vrijedjao h.z.Fatimu r.a.i h.z. Aliju r.a.iznoseci kako je h.a.Alija r.a. povrijedio h.z.Fatimu r.a.kada je htio da se pored h.z.Fatime r.a. zeni sa kcerkom Ebu Dzehla(pored toga prenosioc ovog hadis o zelji za zenidbom h.z.Alije kcerkom Ebu Dzehla je jedan od onih koji se borio protiv h.z.Alije i bio je poznat po stavu protiv h.z. Alije r.a.).
Takodje Ibn Tejmija navodi da je h.z.Fatima htjela novac koji njoj nije pripadao i poredio nju sa munaficima kada je spomenuo ajet koji govori o munaficima kao primjer za slični čin: “Ima ih koji ti prigovaraju zbog raspodjele zekata,ako im se iz njega da zadovolje se a ako im ne da razljute se .” (85/9)
I na kraju bih naveo njegovo iznosenje uporedbe stavova o h.z.Ebu Bekru r.a. i h.z.Aliji r.a.govoreci doslovno sljedece:”Ebu Bekr r.a.je od onih koji su ucinili hidzru radi Allaha i Poslanika a.s. za razliku od onoga ko je ucinio hidzru da bi dobio zenu za brak.”
Naravno misleci na h.z.Alju r.a. i optuzujuci ga da je cita njegov rad i zivot bio u potrazi za zenama.
(U nastavku slika orginalnog teksta Ibn Tejmije)
By Quranic