Nastavak o nekim nevjerodostojnim hadisima iz Buharijine zbirke
Svi hadisi u Buharijinoj i Muslimovoj zbirci su baš vjerodostojni, pa se uvjerite sami:
روى الإمام البخاري (3849) عن عمرو بن ميمون قال : (رَأَيْتُ فِي الْجَاهِلِيَّةِ قِرْدَةً اجْتَمَعَ عَلَيْهَا قِرَدَةٌ ، قَدْ زَنَتْ ، فَرَجَمُوهَا ، فَرَجَمْتُهَا مَعَهُمْ) .
U Buharinoj zbirci sahih hadisa, se nalazi ovaj hadis po brojem 3849. Prenosi se od Amra Ibn Mejmun da je rekao: “U toku džahilijeta (predislamski period) vidio sam grupu majmuna kako su se okupili oko jedne majmunice kamenuju nju do smrti pošto je počinila blud, i ja sam sa njima učestvovao u kamenovanju.”Ibn Tejmija je komentarisao ovaj hadis pa je rekao u svojoj knjizi pod naslovom “Velike fetve” 11/545, sljedeće: “Ljudi u naše vrijeme su svjedočili mnogo toga i u svijetu ptica.”
Ali Ibn Abdulber, poznati učenjak u svojoj knjizi „El-Istiab“ 3/1206, je rekao: “Pripisivanje bluda neodgovornim stvorenjima i izvršavanje šerijatske kazne nad životinjama je Munker (neprihvatljivo) kod onih koji imaju znanja.“I pored toga, El-Albani nije prihvatio ovaj hadis koji neke Vehabije smatraju dokazom za kamenovanje bludnika koji imaju bračnog druga.
Hoćete li još govoriti da je Buharina zbirka sačuvana od grešaka? Dobro, čekajte još malo, svaki dan ću vam po jedan biser pokloniti iz Buharine i Muslimove zbirke.
A dok čekate na novi biser razmislite logički, da li se zaista može ovaj hadis uzeti kao dokaz u sprovođenju šerijatskih propisa i kazni?P.S. Reći će lahkoumni da je ovo govor Amra Ibn Mejmuna a ne govor Poslanika a.s., ali ovo nije naša tema, nego naša tema je vjerodostojnost svih hadisa Buharine zbirke.
Pa će reći, niko ne uzima to kao dokaz u slučaju kamenovanja, pa ćemo reći njima čitajte i znaće te da neka Ulema vehabistička uzimaju ovaj hadis kao glavni dokaz.
By Quranic